APIE MUS ONLINE PAPER REKLAMA PREZENTACIJA KONTAKTAI 2017-10-17
JŪSŲ IP: 54.225.20.73
AKTUALIOS NAUJIENOS
AKTUALŪS KOMENTARAI
VIDEO REPORTAŽAI
REDAKCIJOS NAUJIENOS
Naujausias leidinys
NUORODŲ GALERIJA

TRANSPORTO SEKTORIUS

VALSTYBĖS INSTITUCIJOS

PARODOS IR RENGINIAI

AKTUALIOS NUORODOS

PASAULIO BIRŽOS



AKTUALIOS NAUJIENOS

2013-09-14 Rusijos smūgis prieš Lietuvą


Ketvirtadienio rytą prasidėjęs lietuviškų prekių stabdymas vidinėse Rusijos muitinėse tęsiasi. Lietuvos vežėjai stengiasi šia kryptimi nevežti lietuviškos kilmės krovinių.

Lietuviškiems kroviniams ir toliau taikoma nuodugni patikra, o tai reiškia, kad iškraunamos ir tikrinamos visos prekės, gali būti imami prekių poėmiai tyrimams. Situacija tęsiasi, todėl vežėjams kol kas tikslinga susilaikyti nuo lietuviškų krovinio krovimosi ir vežimo į Rusiją. Vežėjai lūkuriuoja, nes niekas nenori įstrigti nežinomam laikui. Kai kurie vežėjai turi kontraktus su užsakovais, gamintojais, todėl jie nebegali išsisukti, kad neveštų krovinių. Asociacijos „Linava“ rekomendavo vežėjams reikalauti iš Rusijos muitininkų oficialių dokumentų, kodėl jie imasi nuodugnaus tikrinimo. Rusijos muitininkai turi parengtus dokumentus, nes yra priimta nauja sugriežtinta Lietuvoje krautų krovinių tikrinimo tvarka. Dabar yra vienintelis klausimas, kiek ilgai šios sankcijos bus taikomos. „Linava“ skaičiuoja, kad visų 13 tūkst. vilkikų, važiuojančių į Rusiją, vienos dienos prastova kainuoja 2 mln. Lt. Kai kurios Lietuvos įmonės dėl tokių Rusijos veiksmų išties yra atsidūrusios nepavydėtinoje situacijoje. Nors Lietuvos Užsienio reikalų ministerija įteikė notą Rusijos ambasadoriui, tačiau oficialių paaiškinimų, kodėl rusai ėmėsi tokių priemonių, vis tiek niekas negavo. Lietuva šiuo metu pirmininkauja Europos Sąjungos (ES) tarybai, kuri spręs dėl Rytų partnerystės programoje dalyvaujančių šalių Asociacijos ir laisvosios prekybos sutarčių su ES pasirašymo. Tiesa, penktadienį Rusijos muitinė nusprendė nuo šeštadienio nebetaikyti papildomų garantijų vežėjams reikalavimo ir leisti toliau naudotis TIR knygelėmis. Jeigu būtų įsigaliojęs šis reikalavimas, vežėjai turėtų papildomai mokėti Rusijos įmonėms už papildomų garantijų ir leidimų suteikimą.

Delfi.lt informacija.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Interaktyvus leidinys / Interactive transport newsletter / Интерактивное издание для транспортников © VšĮ Baltijos media centras